Conversie optimalisatie

Haal meer resultaten uit je huidige bezoekers door te leren van het gedrag. Met conversie optimalisatie investeer je in een duurzaam resultaat.

Wat is conversie optimalisatie?

Conversie optimalisatie wil zeggen: jouw website zo inrichten dat meer doelen (oftewel meer conversies) worden behaald. Zodra een bezoeker jouw website bezoekt, is het doel namelijk nog niet bereikt. Het uiteindelijke doel is immers niet alleen een bezoek aan je website, maar ook het overgaan tot actie.

”Laat elke klik tellen en elke interactie een betekenis hebben. Met conversie optimalisatie onthul je de verborgen kracht van jouw online aanwezigheid en creĆ«er je waardevolle resultaten die blijven groeien.”

Julia
Julia Bouwmeester


Denk hierbij aan het verhogen van de volgende doelen:

  • Aankopen
  • Inschrijvingen voor een nieuwsbrief
  • Ingevulde contactformulieren
  • Offerte aanvragen
  • Brochure downloads

Een belangrijk onderdeel van conversieoptimalisatie is neuromarketing: marketing gericht op ons onderbewustzijn. Hoe dat werkt? Je leest er alles over in ons blog.

Welke online doelstellingen heb jij?

Afhankelijk van de online doelstellingen die we samen hebben vastgesteld, kunnen we jouw website optimaliseren om meer conversies te behalen. Staat de call to action wel op de juiste plek? Vindt de bezoeker wat hij zoekt? We gebruiken statistieken software als Google Tag Manager, Google Optimize, Google Analytics en Hotjar om deze prestaties te analyseren.

Hulp nodig bij jouw conversie optimalisatie?

Wij denken graag me je mee. Plan direct een eerste (online) kennismakingsgesprek in!
Plan een kennismaking

Heb je een vraag over iets anders? Bel ons op 024-2032004 of stuur een berichtje via de contactpagina.

Daan Gommans