Google Ads | SEA

Met Google Ads (voorheen Google AdWords) haal je meer bezoekers naar jouw website. Door te adverteren in zoekmachines kun je er gemakkelijk en snel voor zorgen dat je bovenaan staat in de zoekresultaten!

Op basis van verschillende factoren worden de posities van de advertentie en de kosten per klik bepaald. Je wilt natuurlijk dat de kosten per klik zo laag mogelijk zijn en dat de campagne zoveel mogelijk relevante bezoekers oplevert. Daarom bespreken we vooraf wat de doelen zijn en wat het beschikbare budget is.

Google Ads advertentievoorbeeld
Google Ads search advertentievoorbeeld | Rijn IJssel

Adverteren in de zoekresultaten van Bing?

Na Google is Bing de grootste zoekmachine van Nederland. Bing heeft 4% van de zoekmarkt in handen. De prijzen voor Bing Ads zijn aanzienlijk lager, doordat de concurrentie voor het adverteren via Bing in Nederland nog laag is. Lees hier meer over adverteren in zoekmachine Bing.

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

Benieuwd naar het verschil tussen zoekmachine optimalisatie (SEO) en online adverteren (SEA)? Lees ons blog ‘Verschil tussen SEO & SEA’.

Geïnteresseerd in een SEA campagne?

Wij analyseren graag je huidige situatie en maken daarbij vrijblijvend een plan van aanpak voor een mogelijke Google AdWords campagne.

Vul hieronder je gegevens in

Daniël Derks

Wij hebben SEA campagnes draaien voor o.a.